KKK

Ma ei ole koristaja ja sa ei pea minu jaoks koristama hakkama.

Mis on erinevus koristamisel ja korrastamisel?

Koristamine hõlmab puhastusvahendite, nagu tolmulapid, desinfitseerimisvahendid, harjad, mopid jne, kasutamist. Koristamise hulka kuuluvad näiteks puhastamine, pühkimine, küürimine, tolmuimejaga puhastamine.

Korrastamine tähendab kodus või kontoris oleva segaduse ja esemete sorteerimist ning otsustamist, mida hoida, annetada või ära visata. Pead otsustama nende asjade väärtuse ja selle üle, mida  ja kui palju sa tegelikult kasutad või vajad. Kõige olulisem korrastamisel on süsteemide loomine, mis aitab sul tulevikus igal ajal esemeid leida.

Korrastamise võti on mõista kaose põhjuseid ja alustada pingevaba õhkkonna loomist kodus ja tööl. Korrastamine võib alata siis, kui tunneme ära kaosest põhjustatud probleemid.

Korrastamine, kui sinu asjade haldamine, on väga isiklik ja emotsionaalne protsess. See nõuab aega ja kannatlikkust, et esemed läbi vaadata ja otsustada, mida ära visata või alles jätta, taaskasutada või heategevuseks annetada. Seepärast töötan ma oma klientidega personaalselt ja mul ei ole abilisi. Olen kui sinu  “isiklik treener”,  kes juhendab, kommenteerib, toetab, käib kaasas ja aitab keset segadust edasi toime tulla. Professionaalse korrastajana saan aidata sul luua lihtsalt hooldatava kodu. Vaatan koos sinuga läbi su kodus olevad korrastamisega seotud probleemid. Kui ma korrastusprojekti lõpetan, saad teada, mis on su kapis ja milliselt riiulilt leiad igal eseme!

Minu eesmärk professionaalse korrastajana on muuta su kodu koduseks, harmooniliseks  ja turvaliseks paigaks, kus on ruumi olulisele ja igapäevastele unistustele.

Professionaalse korrastaja poole tasub pöörduda siis, kui tunned, et kodus või tööruumis on liiga palju asju, kuid ei tea, kust alustada, või vajad toetavat kõrvaltvaadet ja selget plaani.

Võta minuga ühendust, kui:

  • Sul on pidev tunne, et ruum “ei tööta” sinu jaoks, isegi pärast koristamist.
  • Segadus põhjustab kurnatust või stressi ja muudab igapäevased tegevused keeruliseks.
  • Asjade hulk takistab külalisi koju kutsumast.
  • Sul on ees elumuutus – kolimine, kodu müük, perelisa, laste kodust lahkumine või lähedase lahkumise järgne asjade sorteerimine.
  • Soovid luua toimiva ja kestva süsteemi, mis aitab igapäevaelu lihtsamaks muuta.
  • Vajad neutraalset, hinnanguvaba tuge loobumisotsuste tegemisel.
  • Soovid kontoris luua professionaalse ja efektiivse töökeskkonna, vabaneda ebavajalikest dokumentidest ja asjadest, mis tekitavad visuaalset ning vaimset müra.

Professionaalne korrastajana aitan säästa su aega ja energiat. Loon sulle sobivad lahendused, et uus kord püsiks.

Vahel piisab vähesest ning pärast esimest sammu võid olla rohkem inspireeritud ja leida endas motivatsiooni jätkata iseseisvalt.

Tunnihind on ideaalne kergete või ühe ruumiga seotud probleemide kiireks lahendamiseks – näiteks nõuanded või lihtne organiseerimislahendus. Paketid (3 h või 6 h) on mõeldud süvendatud töö jaoks, mis aitab luua süsteemi või korrastada mitut ruumi korraga. Pakett sisaldab ka visuaalseid ideid, ostunimekirju ja järelnõustamist.

Korrastamise kestus sõltub ruumi suurusest, asjade hulgast ja sinu otsustamise kiirusest. Näiteks köögi korrastamiseks võib kuluda 3–6 tundi, garderoobi puhul 2–4 tundi. Väiksemad projektid jõuame teha ühe kohtumisega, suuremad ja detailsemad tööd jaotame mitme päeva peale.

Professionaalse korrastajana suunan, juhendan ja toetan sind otsustamisel, millistest asjadest soovid loobuda ja mida alles jätta. Ma ei vii midagi sinu kodust välja ilma sinu loata.  Üleliigsed kaubad saab viia taaskasutuspunktidesse või annetada erinevatele heategevusorganisatsioonidele. Samuti võid proovida müüa heas seisukorras kaupa taaskasutuspoodides või veebis. Samas on hea mainida, et kauba müümine võtab aega ja energiat ning nõuab pühendumist.

Kaardistan ära, milliseid taaskasutusvõimalusi sinu kodu lähedalt leida võib ning lisakauba saan tarnida eraldi lepingu alusel näiteks taaskasutuskeskusesse.

Koostöös Uuskasutuskeskusega hoiame ära liigseks või isegi häirivaks muutuvate korralike esemete jõudmise prügi hulka. Sellised asjad võivad samas kellelegi teisele praktilised olla ja rõõmugi pakkuda. Lisaks on alati neid, kel polegi võimalust uuest peast asju osta ja teise ringi pood on siis suurepärane võimalus.
Vajadusel ja kokkuleppel suuremate asjade, kastide ja väiksema mööbli transportimiseks teen koostööd transpordifirmaga Illy Transport https://illytransport.ee/.
Anname koos asjadele uue elu!

Lõpliku hinna määrab sinu otsuste tegemise kiirus. Tunnihind sisaldab projekti läbiviimist kliendi  juures, otsustamis- ja loobumisprotsessi toetamist. Professionaalne korrastaja on kui  personaalne Coach, kes aitab organiseerida projekte algusest lõpuni planeeritult ja sihipäraselt. Hind sisaldab personaalset teenindust ja eelkõige kliendi empaatilist kuulamist ja positiivset nõuannet.

Professionaalse korrastaja töö olulisemateks lähtekohtadeks on kliendi huvi, abi ja lugupidamine, konfidentsiaalsus ja läbipaistvus, ausus ja tõepärasus.

Professionaalse korrastaja kasutamine võiks olla sama loomulik kui koristaja palkamine. Samas, koristusteenuse puhul on mugavam, kui pere ei ole kodus, siis professionaalse korrastajana teen sinuga koostööd, et määrata kindlaks, millised peaksid olema  ruumide funktsioonid, ja korrastada need  viisil, mida saab hõlpsasti hooldada ning aitan otsustada, mida soovid säilitada ja mis teha ebavajalike asjadega. Oled kogu korrastusprotsessis aktiivne osaleja.

Professionaalne korrastaja on seotud ametisaladuse hoidmisega ja töö tehakse alati kliendi tingimustel.

Jah, korrastamine on koostöö. Sina otsustad, mis jääb ja mis läheb, mina aitan seda protsessi lihtsustada, struktureerida ja hoida tempot. See tagab, et lõpptulemus on just sinu vajaduste ja elustiili järgi.

Enamasti on soovitatav, et oled kohal vähemalt otsuste tegemise faasis. Kui süsteemid on paigas ja oleme suunad kokku leppinud, saan osa tööst teha ka iseseisvalt – olenevalt kokkuleppest.

Korrastamine ja koristamine on erinevad tegevused. Minu töö keskendub süsteemide loomisele ja asjade organiseerimisele. Puhastan riiulid ja pinnad, millele paigutame korrastatud esemed, kuid suurpuhastust või sügavpuhastust see ei sisalda.

Jah, vajadusel pakin annetamiseks või taaskasutuseks minevad asjad ja annan juhised lähimate kogumispunktide kohta. Suurema mahu puhul saan aidata transportimise korraldamisel.

Kui see aitab luua funktsionaalsemat ruumi, võime mööblit ümber paigutada. See toimub vastavalt sinu nõusolekule ja turvalisuse tagamiseks – raskema mööbli liigutamisel võib vaja minna lisajõudu.

See on täiesti normaalne. Paljudel inimestel on sentimentaalseid esemeid. Minu roll on pakkuda hinnanguvaba keskkonda, kus saad rahulikult otsustada. Kasutame meetodeid, mis aitavad näha, millised esemed toetavad su elu praegu ja millised mitte.

Absoluutselt mitte. Korrastusteenuse tellimine ei tähenda läbikukkumist, vaid teadlikku sammu oma elukvaliteedi parandamiseks. Olen näinud väga erinevaid kodusid – minu eesmärk on aidata, mitte hinnata.

Pikemad korrastuspäevad võivad olla emotsionaalselt väsitavad, sest teed palju otsuseid. Planeerime töö tempo vastavalt sinu energiale ning vajadusel teeme pause või jagame töö mitme päeva peale.

Jah. Kasutame lihtsaid küsimusi ja praktilisi meetodeid, mis muudavad otsustamise kergemaks. Samuti saan pakkuda vahepealseid lahendusi, nagu “kahtlaste asjade kast”, mis aitab aega võita ja hiljem rahulikult otsustada.

Korrastan kõiki koduruume – köögid, garderoobid, elutoad, laste toad, kodukontorid, vannitoad, esikud ja panipaigad. Samuti võin aidata garaažide ja muude hoiuruumide korrastamisel.

Jah! Virtuaalkonsultatsioon on soodne ja mugav viis alustada. Näitad mulle videokõnes oma ruumi, annan sulle samm-sammulise plaani ja visuaalsed ideed, mille saad ise ellu viia.

Jah. Mul on kogemus kontorite üldise ilme ja funktsionaalsuse parandamisel, et luua selge, korrastatud ja professionaalne töökeskkond. Aitan vabaneda ebavajalikest dokumentidest ja esemetest, mis tekitavad visuaalset ning vaimset müra. Tulemuseks on korrastatud ja tõhus tööruum, kus kõik vajalik on käepärast ning üleliigne ei häiri keskendumist ega päevatööd.

Kindlasti! Kolimiseelne korrastamine aitab vähendada kolimismahtu ja kulusid, kolimisjärgne aga aitab kiiresti uues kodus süsteemid paika panna.

Korrastamine on rohkem kui asjade sorteerimine – see on personaalne, psühholoogiliselt tundlik ja pikaajalist tulemust toov teenus. Hind sisaldab konsultatsiooni, plaani, visuaale, ostunimekirja, kohapealset tööd ja järelnõustamist.

  • Esmane konsultatsioon ja vajaduste kaardistamine.

  • Personaalne tegevusplaan ja visuaalsed ideed.

  • Organiseerimistarvikute soovitused ja ostunimekiri.

  • Kohapealne või virtuaalne juhendamine.

  • Järelnõustamine e-posti või videokõne teel.

Vajadusel saab pikemate projektide puhul tasuda mitmes osas – räägime selle alati eelnevalt läbi.

Koostan sulle lihtsad juhised ja annan nippe, kuidas uus süsteem igapäevaselt toimiks. Soovi korral saame planeerida järelvisiidi mõne kuu pärast.